Selkokirjani
Olen mukauttanut selkokielelle kolme nuorisokirjaa:
Mari-Pauliina Tervo: Sirimaan salaisuus (kuvistus Susanna Kiiski), Opike 2024.
Maria Turtschaninoffin upea nuorisofantasia Helsingin alla ilmestyi syksyllä 2016 mukauttamanani selkoversiona. Tarina on hieno ja oli mukavaa saada tehdä se myös selkolukijoiden iloksi. Selkoversiosta voi lukea Tuijatan kirjablogista.
Harri Veistisen hauskanvakava nuorisokirja Kotitekoisen poikabändin alkeet ilmestyi vuoden 2017 lopulla. Selkoversiosta voi luke lisää Tuijatan kirjablogista.
Leena Lehtolaisen Maria Kallio -sarjasta olen mukauttanut selkokielelle yhteensä 8 kirjaa.
Veren vimma ISBN: 978-952-304-311-4
Ennen Lähtöä ISBN: 978-952-304-216-2
Tuulen puolella ISBN: 978-952-304-158-5
Kuolemanspiraali ISBN: 978-952-304-096-0
Luminainen ISBN: 978-952-304-073-1
Kuparisydän ISBN: 978-952-304-047-2
Harmin paikka IBSN: 978-952-304-003-8
Ensimmäinen murhani. ISBN 978-951-692-948-7
Minulla on Maria Kallio -sarjan kirjoja myynnissä jonkin verran. Kirjat ovat saatavilla myös kirjakaupoissa.
Yhteystiedot
Leena Kaivosoja
leena@selkosanat.fi
041 440 2088
© Selkosanat 2023. Kaikki oikeudet pidätetään.